Nu stiu.

 
Ignoranta? Ironie? Indiferenta? Prieteni falsi? Barfa?

Nu iti face griji. Stiu prin ce treci.

De ce ai avea nevoie?

Sa te asculte cineva? Sa ai pe cine sa te bazezi ? Sa ai prieteni adevarati? Chiar asta iti doresti ?
Eu nu.

M-am obsinuit cu viata mea patetica. Sunt obisnuita sa am o masca care rade, zambeste. Dar ce se intampla cand dau jos acea masca?
Cred ca iti dai si tu seama. Cred!

Sunt obisnuita sa nu ma intrebe nimeni '' ce ai de esti trista? '', in momentele in care uit sa-mi pun masca.

Ai vrea sa sti despre ce vorbesc? Ai vrea sa intelegi?
Nu poti.
Sunt gandurile mele lipsite de sens pe care, uneori, nici eu nu le inteleg.
Te-am bagat mai mult in ceata?

Nu-mi pasa.

9 comentarii:

Pacatoasa spunea...

De ce nu iti pasa? Cand intervine nepasarea, stii ce se intampla? Intri incet dar sigur, in moarte...

Autopsia Gandurilor spunea...

@Pacatoasa,
ma indoiesc :))
Si chestia cu '' nu-mi pasa '', era doar metaforic :))

ganduri.aruncate.pe.net. spunea...

Asa criss! What the hell?!\m/

Banu Theodora spunea...

Frumos de tot...am sa mai trec pe aici!:)

Unknown spunea...

nu sti?....sau poate sti prea bine? (^_^)

Autopsia Gandurilor spunea...

multumesc pentru comentarii :*
si @kid4ever, cred ca da. stiu prea bine :)

C.T e ROCK spunea...

Masca aia o poarta prea multi , pt uni devine un mod de viata


Mistoc mamy :* ce-a mai tare :* >:D<

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Fiecare avem câte o viata patetica :* doar ca fiecare acceptam mai mult sau mai putin asta .
As da un like . <3

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © autopsia gandurilor